3 september fredag

Började dagen med att skjutsa Håkan till jobbet.
Han åkte sen med Eurocon till Gotland och ska vara där hela helgen.
Det var problem vid incheckningen på flyget i Umeå eftersom
det fanns 2 st Håkan Jonsson. Det kunde inte systemet fatta,
så planet blev 10 minuter försenat.

Jag slutade tidigt idag.
Åkte hem och sov i solen på altanen.
Sen åkte jag in till stan.
Köpte bl a två Basic-tröjor på Cubus och
ett par Crocs-stövlar på Kvantum.
Hämtade även ut en vinteroverall på Stadium
(har beställt på nätet) som Alice ska få när hon fyller två år.



                                            Crocs-stövlar




                                         Tröjor från Cubus


Sen åkte jag till Albin. Han höll på att montera ett skrivbord han köpt
på Jysk
.
Jag fixade middag ,kyckling och potatissallad, och sen hjölptes vi åt att
sortera grejor, plocka in i skåp och göra fint.
Jag hade köpt två
 jättesnygga ljusstakar med klotljus Village
som fick stå på vardagsrumsbordet.
Det blev så mysigt! Vi tände en massa ljus och var precis klara 
när Linda kom hem från jobbet kl. 22.
 
Hon var sjuk och febrig men var så glad att vi hade gjort så fint.

Lina och Clara har tagit en promenad in till Umeå centrum idag
och ätit lunch tillsammans med Sven.

Malin tycker det är tråkigt när Helmer är på Gotland
så hon och Alice är i Östansjö i helgen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0