6 februari lördag

Härligt väder idag, -2 och vindstilla.
Håkan åkte till Helmer för att fixa rör i källaren och skära till en matta i hallen.
Jag tog en promenad till Sund. Malin ville också promenera så vi möttes
mitt på hållet. Det är vid viadukten där Botniabanan går över vägen. 



                           Här brukar Malin och jag mötas 



                                  Alice är alltid som en solstråle

Albin och Anton åkte in till stan idag. De gick bl.a. in på Microshop för att köpa en kabel
så vi kan koppla in vårt surroundljud när vi köper hem hockeymatcher.
De åt lunch på Subway.

Helmer, Malin och Alice var bjudna till Therese och Magnus på pizza och sen skulle de se
MoDo-matchen och Melodifestivalen.

Vi tittade också på Melodifestivalen, så klart!
Både Håkan och jag tyckte att låten med Pain Of Salivation var bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0